Poštovani korisnici,
želimo vas obavijestiti da je dana, 21.03.2024. godine, oko 12.00h došlo do problema na informacijskoj opremi koja je u nadležnosti Agencije za identifikacijske isprave, evidenciju i razmjenu podataka Bosne i Hercegovine. Ovaj problem rezultirao je otežani rad velikog dijela našeg sustava, zbog značajnog broja resursa koji se nalazi na pomenutoj infrastrukturi.
Nažalost, zbog ovog problema, Agencija trenutno nije u mogućnosti da osigura kontinuitet u pružanju određenih usluga prema našim korisnicima. Posebno je važno istaknuti Ministarstva unutarnjih poslova putem kojih građani podnose zahtjeve za izdavanje svih putnih isprava, osobnih iskaznica, vozačkih dozvola, zatim stanice tehničkih pregleda putem kojih građani vrše tehnički pregled vozila, kao i razmjenu podataka prema svim drugim nadležnim organima.
Važno je istaknuti da smo u proteklim godinama više puta planirali nabavku adekvatne opreme za ove namjene, ali nismo bili u mogućnosti da to realiziramo zbog nedostatka proračuna, odnosno poništenja nabavke. Nažalost, zbog nedostatka novčanih sredstava i neuspjeha u procesu nabavke 2022. godine (postupak je bio poništen, a nakon toga u proračunu nismo imali više sredstva za ponovno pokretanje procedura nabavke) još uvijek nismo uspjeli osigurati novi sustav. Agencija je i u ovoj godini ponovno planirala nabavku navedene opreme, međutim kako su sve državne institucije još uvijek u privremenom financiranju, nemamo mogućnosti nabavke iste.
Treba naglasiti i da je oprema nabavljena 2012. godine, a zbog prethodno navedenih razloga još uvijek nismo uspjeli pronaći adekvatan način kako da je zamijenimo, iako se ona odavno smatra zastarjelom.
Usprkos svim navedenim izazovima, zaposlenici Agencije za identifikacijske isprave, evidencije i razmjenu podataka Bosne i Hercegovine rade neprekidno posljednjih 20 sati, te ulažu dodatne napore kako bi se situacija normalizirala što je prije moguće.
Vaša potpora i razumijevanje su nam od velikog značaja u ovom trenutku.