IDDEEA

Издавање сертификата

Издавање квалификоване дигиталне потврде за електронски потпис - Овјерилац IDDEEA

Захтјев за издавање квалификоване  дигиталне потврде физичко лице (подносилац) подноси у Регистрационом тијелу/канцеларији по сљедећој процедури:

На локацији Регистрацијског тијела/канцеларије, подносилац ради идентификације предаје на увид идентификациони документ (лична карта или пасош), потписује Уговор о издавању и кориштењу квалификоване дигиталне потврде за удаљени електронски потпис те преузима  један примјерак Уговора и ОБРАЗАЦ О_КП_1 Приступни параметри.

Подносилац приступа непосредно у Регистрационо тијело/канцеларију овјериоца IDDEEA, путем важећег личног документа се идентификује на начин да прилаже идентификациони документ (лична карта или пасош), на увид. По извршеној идентификацији непосредним путем у сарадњи с овлаштеним службеником попуњава/даје податке неопходне за  Захтјев за издавање квалификоване дигиталне потврде.

У Захтјев се уносе тражени подаци које овлаштени службеник овјериоца IDDEEA електронским путем евидентира у апликацију IDDEEA РА. Након успјешно попуњеног Захтјева за издавање квалификоване дигиталне потврде, овлаштени службеник овјериоца IDDEEA штампа у папирној форми образац Захтјева у који су унесени потребни подаци и исти предаје на увид подносиоцу. Подносилац је дужан да провјери тачност унесених података и својим потписом потврђује исте, чиме се формално сматра да је Захтјев поднесен.

Овлаштени службеник у Регистрационом тијелу/канцеларији уноси податке о кориснику и креира захтјев у апликацији IDDEEA РА и просљеђује верификован захтјев оперативном тијелу PKI IDDEEA.

Након подношења захтјева, овлаштени службеник припрема образац Уговора о издавању и кориштењу квалификоване дигиталне потврде. Подносилац захтјева потписује Уговор. Подносиоцу захтјева уз Уговор се уручује и писани примјерак Општих услова кориштења кваликификованих дигиталних потврда овјериоца IDDEEA.

Кориснику се на крају уручује и ОБРАЗАЦ О_КП_1 Приступни параметри који садржи упутства за регистрацију, а путем одвојеног канала – регистроване  адресе е-поште – доставља се активациони код и Упутство за кориштење квалификоване дигиталне потврде.