У просторијама Градске управе Тузле, састали су се градоначелник Тузле др.сц. Зијад Лугавић, директор Агенције за идентификационa документa, евиденцију и размјену података БИХ (IDDEEA БиХ) проф.др. Алмир Бадњевиц, те вијећник Градског вијећа Тузле, Омер Бербић, гдје су разговарали о имплементацији електронских размјена података које ће значајно унаприједити искуство грађана Тузле у административним процесима, смањујући вријеме чекања.
Иницијатива за имплементацију електронских сервиса произашла је из најаве министра комуникација и промета БиХ, Едина Форте, о укидању захтјева за штампаном потврдом о пребивалишту. Директор Бадњевић представио је низ е-сервиса IDDEEA-е БиХ, наглашавајући њихову способност брзе, сигурне и ефикасне размјене података између институција. Ови сервиси, како је истакнуто, имају кључну улогу у смањењу административног терета и повећању ефикасности рада.
На састанку су детаљно разматране могућности даље сарадње у области електронске размјене података. Такођер, усаглашено је слање иницијативе према Кантоналној влади ТК о покретању услуга попут еБеба, еЈМБ и еПребивалишта.
Уз подршку IDDEEA БиХ, Град Тузла планира интензивирати напоре ка потпуној дигитализацији административних процедура, осигуравајући брже и ефикасније услуге за грађане.